ياسمين عبد العزيز تنشر بوستر مسلسل (شديد الخطورة)

ياسمين عبد العزيز تنشر بوستر  مسلسل (شديد الخطورة)

قدمت الفنانة ياسمين عبد العزيز، الدعم الفني الأول للنجم أحمد العوضي بعد إعلان حبهما علنا، وقامت بالترويج لمسلسله الجديد "شديد الخطورة" بنشر البوستر الخاص بالعوضي فقط دون نشر بقية بوسترات المسلسل.
ياسمين قامت بنشر البوستر عبر صفحتها الشخصية، احتفالا بأول بطولة مطلقة لحبيبها أحمد العوضي، علما أن المسلسل من المقرر عرضه عبر إحدى المنصات الرقمية المصرية على 7 حلقات، وهو من تأليف محمد سيد بشير، وإخراج حسام على، ويشارك في بطولته كل من رياض الخولى، هادى الجيار، محمود حجازى، ناهد رشدى، حمزة العيلى، حسنى شتا، خالد كمال.
يذكر ان ياسمين كسرت للمرة الأولى الطوق المفروض على حياتها الخاصة، وأعلنت عبر حسابها بموقع إنستقرام حبها للفنان الشاب أحمد العوضي، في رد مباشر على منشور كتبه شقيقها الفنان وائل عبد العزيز، الذي اتهمها صراحة بالإساءة لسمعة العائلة مع تلميحات لفارق السن الكبير بينها وبين العوضي، وتلميح لاستغلال الأخير لعلاقاته الغرامية من أجل تحقيق منافع مادية.
وأضاف وائل في منشور مفاجئ هاجم فيه شقيقته ياسمين وحبيبها العوضي: (بصي يا ياسمين يا عبد العزيز يا أختي، أنا معاكي وفى ضهرك من وأنتى صغيرة شيلت مشاكل كتيًر بسببك من وأنتى عيلة صغيرة، بداية من مشاكلك مع الشاعر وبرادة وأنتى عارفة إن أنا أتاذيت فيها إزاى وقضيته الشغالات مؤخرًا غير قضية الضرب اللي كانت بينك وبين بنت هشام سليم الممثلة اللي لبستيها التورتة في وشها).
وأضاف شقيق ياسمين: وقفت جمبك بكل ما أملك من قوة أدافع عنك في كل موقف صعب مر عليكى ونسيت حياتى ونفسي عشانك وبقي كل همي أنا ووالدتك، إنك تكبرى وتبقى نجمة في مجالك، سيبنالك اختياراتك كلها لنفسك ووفقنالك على معظم قراراتك وكنت الوحيد اللي ساندتك ووقفت جنبك في طلاقك، لكن هنهرتل وتروحى تعرفى واحد أصغر منك بـ 10 سنين لا من سنك وتتصورى صور مالهاش أى لازمة على حساب سمعتك وسمعتنا، لا ومحدش هيسمح، من أمتي وإحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا، من أمتي الناس بتجيب في سيرتنا؟ ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا؟
وتابع وائل: ومع ذلك حياتك وأنتى حرة فيها، أنا هتكلم على الشق اللي يخصنى، أنتى مقاطعة كل العيلة عشان تعملى اللي على مزاجك، إحنا دلواقتى وعايزين نفهم العلاقة دى إيه ورايحة على فين".
وأضاف: "أما بالنسبة للأخ اللي ماشى وراكى في كل حتة وشايفك البيضة الدهب اللي هتفقسله كل يوم.. أحب أقولك يا راجل لما تيجى تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل!! وتقعد مع رجالة البيت!!.. دى الأصول وده الاحترام..
وطبعًا لأنك عارف أنك مرفوض رافضًا باتًا فاعمرك ما هتعمل ده ومعندكش غير طريق الشمال اللي أنت سالكه من سنين مع بنات الناس!!.. أنا من رأيى كفاية عليك البطولة اللي أخدتها والعربية المرسيدس الهدية، وتركز في شغلك وتسيبنا في حالنا لأن طول عمرنا في حالنا ومحدش سامع عننا حاجة وملوش لازمة جو الصور والمعاكسات ده وأنا مبخفش من تهديد حد.

Daftar Situs Ladangtoto Link Gampang Menang Malam ini Slot Gacor Starlight Princess Slot
https://ejournal.unperba.ac.id/pages/uploads/sv388/ https://ejournal.unperba.ac.id/pages/uploads/ladangtoto/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/assets/scatter-hitam/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/assets/blog/sv388/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/uploads/depo-5k/ https://smpn9prob.sch.id/content/luckybet89/